Menu
Zoek artikel
 
De retourprocedure is als volgt

Soms komt het voor dat u een artikel moet retourneren. Omdat het beschadigd, verkeerd of teveel geleverd is of omdat er een fabricagefout in zit. Om een vlotte afhandeling en een snelle creditering te bevorderen vragen wij u onderstaande retourprocedure te volgen.

De retourprocedure

  • Gebruik onderstaand aanvraagformulier om een retour te melden.
  • De verkoopbinnendienst neemt uw retouraanvraag dan in behandeling en;
  • u ontvangt bij akkoord een retourbon per e-mail.
  • Houd deze retourbon bij het artikel.
  • Bij eerstvolgende gelegenheid halen wij het artikel op.

Let op!

  • Doeco crediteert artikelen alleen als deze door ons geleverd zijn, onbeschadigd zijn en in de onbeschadigde, onbeschreven en originele verpakking zitten.
  • Retourneer defecte artikelen of artikelen die door ons met schade zijn geleverd in de originele verpakking.
  • Retourneer defecte boilers leeg, dus zonder waterinhoud, om verdere waterschade te voorkomen.
  • Artikelen die wij speciaal voor u hebben besteld nemen wij niet retour.
  • Transportschade en fabricagefouten dienen binnen 8 dagen gemeld te zijn.

Retourformulier

Firmanaam
Straatnaam + huisnummer:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
E-mail:
Pakbonnummer:
Artikelnummer(s):
Reden retour:
Is het artikel geïnstalleerd / ingebouwd geweest:
Ja
Nee
Zit het artikel nog in de originele, onbeschadigde,
onbeschreven verpakking?
Ja
Nee
Indien Nee, hoe zit de verpakking eruit?
Toelichting
Wanneer staat het product klaar voor retourname?
Op welke adres staat het product klaar om opgehaald te worden?
Hetzelfde adres als hierboven genoemd
Ander adres, namelijk:
Dit formulier is ingevuld door:
Versturen

* dit veld moet u invullen

Dealer worden?

Professionals in de keukenbranche zijn Doeco dealer. Meld u hier aan en word Doeco dealer.

Dealer worden